czwartek, 3 sierpnia 2017

phone photos.

Hejka, w ostatnim czasie bardzo dużo się działo. To znaczy, aktywnie spędzam mój wolny czas. A to gdzieś się pojedzie a to się coś zrobimy - większość jest pokazana na poniższych zdjęciach. Jednym słowem nie mam czasu na nudę. Dziś jest tak gorąco, że można się ugotować siedząc na łóżku.Przez co nie ma się siły na nic. Ale nie ma to tamto ! Zdążyłam poćwiczyć i załatwić parę spraw mamie.  Przychodzę ze zdjęciami z ostatniego czasu. Jak zawsze pod każdym zdjęciem mini opis z wyjaśnieniem. 


Razem z moim eM pojechaliśmy na zamek w Rabsztynie. Weszliśmy na punkt widokowy i w sumie to tyle co mogliśmy tam zobaczyć. 


Tutaj natomiast pojechaliśmy do Energylandii


Po pracy na szybko spotkanie z dziewczynami. 



Tutaj również wieczorem bo jak mówię, nie mamy kiedy indziej się spotkać o normalnych godzinach.


Wizyta u mojej chrześnicy, która dziś kończy roczek !


Ciasto z mąki kokosowej, bardzo się rozsypywało. / Macdonald!


W zeszłym miesiącu do Polski zawitała również moja siostra !


Tutaj selfie z kwiatkami z okazji 4 lat/ selfie


śniadaniowe omlety / obiad z brązowego ryżu


Wizyta w Szczyrku z moim eM 


Bukowno czyli baseny ! 


Ognisko na działkach, gdy przyjechała moja sis/ czyszczenie mojego samochodu, gdzie niestety zaraz potem zaczęło strasznie padać/


Energylandia / JA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz