niedziela, 13 sierpnia 2017

SUMMER DAY

Witajcie ! 
Dziś za oknem dość ponuru, ale to nic w planach mam się spotkać z moim eM i o 20 jedziemy na mecz. Obecnie siedzę z rodzicami, zjedliśmy obiad i oglądamy TV. 
Muszę wykorzystać dzisiejszy czas, gdyż jutro lecę do pracy na 12 godzin. Szczerze mówiąc spałam do 11. Gdy się tylko przebudziłam zjadłam śniadanie,posprzątałam w pokoju a następnie zaczęłam ćwiczyć i tak zleciało. Chciałabym wam bardzo polecić serial Teen Wolf. W tym momencie jestem na 3 sezonie i jestem zachwycona, 
Jeśli tylko czas mi pozwoli chciałabym pomalować paznokcie, lakierami hybrydowymi. 
Wczoraj byłam na 1- wszych urodzinach mojej chrześnicy. Po urodzinach, razem z moim chłopakiem oraz przyjaciółką i koleżanka wybraliśmy się do kina na "Annabelle" powiem, że bałam się jak nigdy. Tak mocno ściskałam rękę mojemu eM.  

Co do stylizacji, lekka sukienka do tego białe trampki i okrągłe okulary. Rzadko chodzę w sukienkach, więc taką stylizację wybrałabym na jakieś urodziny, egzamin czy jakąś inną uroczystość. 

Ps. Zdjęcia robione przez moją przyjaciółkę. 









Dress - ZARA
Shoes - H&M
Sunglasses - kupione kiedyś w Bułgarii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz