niedziela, 23 lipca 2017

Three days

Witam, dziś wstawiam posta, w którym pokazuje co zabrałam ze sobą na 3 dniowy wyjazd. 
Otóż przed samym wyjazdem sprawdzam pogodę, aby wiedzieć jakich ubrań zabrać więcej. Lekkich czy grubszych. Cóż, postanowiliśmy jechać z moim chłopakiem na wycieczkę. Począwszy od Szczyrku a kończąc w Miechowie - odwiedziny brata.  
Może zacznę opisywać co ze sobą zabrałam. Więc na początku, walizka, moja jest mała. akurat na 3 dni. Zakupiłam ją w Carrefour za 99 zł. Jest bardzo, ale to bardzo pojemna. Jej minusem jest to, że nie ma czterech kół ani nie ma z boku takiego uchwytu.
 


Oczywiście, zabrałam ręczniki, jeden duży, drugi mniejszy. 


Tutaj jest worek z bielizna oraz strojem kąpielowym. 


Piżama, oczywiście zapomniałam sfotografować spodenek krótkich. 


 Sportowe legginsy z adidasa i czarne spodnie z Bershki. 


Trzy T-shirty z krótkim rękawem. Biały, zielony i czarny. 


Jako, że to był typowy wyjazd turystyczny, wspinanie po górach itp, pamiętałam, aby zabrać ze sobą czapkę z daszkiem. Którą kupiłam w miejscowym sklepie za 10zł. Pasek z housa za 20 zł. 


Ciepła bluza z adidasa, wieczorami zawsze jest zimno.


Zabrałam 3 pary butów. Nike Air Force, Vans oraz jakieś japonki. W Air Force szłam w góry i bardzo mnie obtarły, poza tym zabrałam je ze względu na to, że są skórzane - gdyby deszcz spadł to miałabym zapewnioną ochronę. Vansy lekkie trampeczki, moje ulubione, mega wygodne. No a japonki czy to do kąpieli, czy to po pokoju. 


Z kosmetyków do make upu zabrałam tylko tusz do rzęs, szczoteczkę do przeczesania brwi, mini podkład, gdybyśmy jednak wychodzili wieczorem gdzieś. Wsuwki oraz mini czarne gumeczki do spinania grzywki. 


1. pianka do włosów z Avonu - bardzo polecam
2. szampon Dove
3. Balsam do ciała z Avonu
4. Dezodorant z Garniera
5. Płyn micelarny z Avonu
6. Płyn do kąpieli z Yves Roche
7. Pasta do zębów i szczoteczka.


Zabrałam ze sobą również mokre chusteczki, patyczki do uszu, waciki, krem do twarzy oraz małe perfumy. 


Maszynkę do golenia


Oraz gdyby było mega mega zimno, bomberke i kurtkę przeciw deszczową. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz