środa, 12 lipca 2017

phone photos.


Witajcie ! Co tam u was ? Dzisiaj przychodzę do was z zdjęciami z kilku miesięcy.  Nie jest ich dużo, ale zawsze coś. Pozostawiam wam ich kilka do przejrzenia. Nic ciekawego się u mnie nie dzieje. Sesja zdana. Wczoraj byłam na wycieczce z moim koleżankami, na pewno się notka pojawi. Jeszcze nie wiem kiedy. Teraz chciałam coś popstrykać ale niestety się nie udało. Obiecuje, że porobię w piątek !!!


 selfie/wycieczka z moim M/ z marcela


 nowa fryzurka/ uwielbiam te słodkości/ zdj z grilla 


najlepsze siedzenie na ziemi/ piekna pogoda to trzeba skorzystac/ luna


 jabłka/ z moją ukochaną/ lody, dobre - bez rewelacji


razem z moją miłościa robimy tortille/ z juwenalii/ z M


zdj z urodzin cioci/ selfie/ po spotkaniu z Karola


z moją chrześnicą ukochana/ wyjscie do pracy/ kolorowe skarpetki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz