niedziela, 16 lipca 2017

new hairstyle

Cześć, we wczorajszym poście pisałam, że chciałabym aby dziś pojawił się post, który chciałam dodać już dawno temu. Cóż niby nic takiego a jednak. Zmieniłam fryzurę, a dokładniej zrobiłam sobie grzywkę. Można to było już zobaczyć na wcześniejszych zdjęciach jakiś z telefonu czy coś, ale ja chciałam mieć osobną notkę związaną z ową grzywką. 
Postanowiłam coś zmienić i zrobiłam sobie, grzywkę, trochę o niej myślałam, jednak decyzje podjęłam spontanicznie. Powiedziałam chce i poszłam do fryzjera w ten sam dzień. Co więcej, czy jestem zadowolona ? Dobrze, się czuje i w grzywce i bez. Jednak z nią mam o wiele więcej pracy z rana. Trzeba ją wymyć, wysuszyć - ogarnąć ją bo soi na wszystkie strony. Nową fryzurę mam już długo tylko jak widać nie miałam czasu nic dodać oczywiście. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz