wtorek, 25 lipca 2017

Holidays plan

Hej !
 Macie jakieś plany na wakacje ? Dzisiejszy post właśnie o tym.  Moje wakacje rozpoczynam, wyjazdem do Żywca 24 sierpnia. Razem ze znajomymi i moim chłopakiem wybieramy się na  "Męskie Granie " . Nigdy wcześniej nie byłam na takim koncercie, więc jestem ciekawa jak to  będzie zorganizowane. Będąc w Żywcu, chcemy wyjść w góry oraz odpocząć nad jeziorem. Mam nadzieje, że pogoda nam dopisze i będziemy mogli zrealizować nasze plany. Zaraz po powrocie z gór. Ja i Mój eM wyjeżdżamy na 3 dniową wycieczkę do Pragi. Jest to wyjazd zorganizowany, także każdą godzinę mamy odpowiednio wykorzystaną. Już się nie mogę doczekać, zwiedzania pięknej stolicy Czech. A na pożegnanie naszych tegorocznych wakacji, dnia 27 września lecimy na 5 dni do mojej siostry do Nottingham. Oczywiście wizyta w Londynie jest obowiązkowa, oraz spacery po samym centrum miasta i zakupy w Primarku. A przede wszystkim cieszeniem się wspólnie spędzonym czasem z najbliższymi. 
Nie zapominajmy o jakiś pojedynczych dniach, które chce jak najlepiej wykorzystać w wolne dni od pracy w Polsce, po przez wizyty w pobliskich miejscowościach typu Kraków, Ogrodzieniec i wiele innych miast, także spotkania ze znajomymi. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz