sobota, 15 lipca 2017

arrangements


Cześć, właśnie jestem w trakcie tworzenia jakiś zdjęć na nowego posta. Wszystko się dzieję w domu.  Wiem wiem, chce to zmienić wyjść i porobić zdjęcia na zewnątrz. Mam nadzieje, że jutro uda mi się dodać notkę, którą już planuje od x czasu. Niestety kiedy już zabieram się za zdjęcia - zawsze ale to zawsze wypada, że nie mogę ich zrealizować. Co poradzić... 
Jak widzicie jem ciasto agrestowe, które jest przepyszne i piję kawę. Wieczorem wybieram się do mojego chłopaka na jakiś film. Natomiast wczoraj byłam u mojej przyjaciółki.
Co do planów, mam parę myśli w głowie dotyczących bloga, ale ja tak często mówię, a później nie mam czasu ich realizować. Wakacje wreszcie mam, ale czasu nadal brak. Co do wakacji będzie osobny post. Zaczęłam a raczej staram się regularnie ćwiczyć. Nawet mi to wychodzi, ale kondycja jest średnia. 
Dodatkowo ostatnio byłam w kinie na " To przychodzi po zmroku" i mnie się ten film nie podobał i nie polecam. Akcja średnia, ogólnie taka nuda. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz