czwartek, 9 marca 2017

RG

Cześć ! Wiosnę już czuć za oknem. Robi się cieplutko, więc zrzucamy te grube kurtki i w końcu można ubrać coś lekkiego i oczywiście nie marznąć. Oczywiście zawsze kiedy mam wolne, pogoda się niszczy i jest szaro buro. Wczorajszy dzień kobiet spędziłam cały w pracy. Dziś mam na później do pracy przez co zdążyłam pomalować paznokcie hybrydami, zrobić maseczkę na twarz, poćwiczyć i oczywiście posprzątać w pokoju. Z takich sytuacji z ostatnich chwil, byłam w ikei z dziewczynami na małych zakupach. Poza tym planuje zakupy wiosenne w tym buty, spodnie czarne, mini torebkę oraz kurtkę jakąś czarną - jeśli kupię wszystko zrobię houl. 
Teraz kończę pić kawę i zaczynam się szykować do pracy. 

Co do stylizacji to już wiosennie. Spodnie skórzane, które tworzą stylizacje. Do tego oversizowa narzutę w kolorze khaki. 










Trosusers - Vero Moda
Shoes - Nike Rosh Run
T-shirt - Zara
Bag - Reserved
Shirt - No name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz