poniedziałek, 20 marca 2017

Phone photos - March

Witam Witam ! Dzisiaj nic innego jak zdjęcia z telefonu, nie będzie ich za wiele, ale ostatnimi czasy albo jestem w pracy, na uczelni lub zwyczajnie siedzę w domu. A jak dom to wiadomo jakieś obowiązki typu posprzątać czy nauka. Zawsze coś jest. Dziś jednak byłam na spacerze od nie wiem kiedy, aż się miło robi. Nie było jakoś mega ciepło jednak przyjemnie się chodziło. W środę prawdopodobnie widzę się z moimi dziewczynami. Jutro chce się troszkę pouczyć i ogarnąć w domu - muszę trochę posprzątać. 

Okej, zostawiam was ze zdjęciami.



Kakao/ ulubiona kawa- jest przepyszna/ śniadanko


ootd/ w trasie - poszukiwanie samochodu/ na uczelni 


 Selfie/ nowy kolor paznokci + selfie/ nowe paznokcie


Wszystkie 3 zdjęcia są z wizyty w IKEI, jednak 2 pierwsze z dziewczynami, a ostatni z moim chłopakiem 


czekolada z dnia kobiet od mojego eM - bardzo słodka i pyszna/ smakowe kulki od chupa chups też mega/ i japoński kurczak, który był mega średni


piesek mojej kuzynki- bardzo słodki/ paczuka/ selfie


zdj z trasy/ oba zdjęcia z pracy


uczelnia - dokładniej przerwa/ moja Domka/ selfie


Razem z moim chłopakiem byliśmy w kinie na " Porady na Zdrady" bardzo przyjemny film. Ogólnie polecam na niego pójść można się pośmiać/ nóżki uczalniane 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz