wtorek, 28 marca 2017

NOWOŚCI !


Cześć, jakoś ostatnio mówiłam, że jak kupie sobie wszystko co potrzebuje to dodam post z tymi rzeczami. Tak, więc jestem ! Kupiłam sobie zwykłe czarne spodnie, które są podstawą w szafie każdej dziewczyny, kobiety a nawet mężczyzny. Dodatkowo kupiłam mała torebkę bo już nie miałam siły targać ze sobą typowego shopper'a. Moja malutka pochodzi z sinsay'a i kupiłam je za nie całe 40 zł, mega super oferta. Mieści najpotrzebniejsze rzeczy, mój portfel był do niej za duży, więc musiałam wymienić i mam jakiś starty, który używał mój tata. Co więcej  mam w końcu buty, jednak nie są to te na które polowałam, bardzo chciałam, i chce nadal Vans Old Skool. Super są, ale to nie o nich tu teraz, może w wakacje. Mam Adidas Tubular, które są mega wygodne,leciutkie - wgl ich nie czuć na nodze.  Poniekąd dziwaczne. Ale to, że są takie dziwne właśnie mi się w nich podoba. Cóż mogę o nich jeszcze powiedzieć, zerknijcie sami na zdjęcia poniżej i oceńcie. Ostatnia rzecz to kurtka bomber, którą wszyscy mają, zwłaszcza tą ze Stradivariusa. Ja również mam z tego sklepu, ale była w dobrej cenie, a potrzebowałam czarne zwykłej klasycznej kurki no i mam. To tyle dzięki !










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz