piątek, 10 marca 2017

Anything else?


Cześć ! 
Dziś mam wolne od szkoły, pracy. od wszystkiego ! Zrobiłam sobie maseczkę na włosy, jem czekoladę i piszę notkę. Wieczorem widzę się ze znajomymi. Natomiast jutro rano jadę do szkoły na cały dzień jednak po szkole mój Chłopak zabiera mnie na koncert Dżemu ! Już się nie mogę doczekać. Jednak w niedziele trzeba będzie wcześnie wstać i jechać do szkoły. Wyposażę się w jakieś energetyki, kawę i będzie dobrze? 
Na poniedziałek mam plan jechać do galerii na małe zakupy. Tak naprawdę po rzeczy, których potrzebuje. 

Outtfit mega sportowy, nic się nie zmieniło. Nadal uwielbiam takie połączenia, jest mega wygodnie a dwa po prostu świetnie się w takim czuje. Czapka jest od cioci - prawdopodobnie z H&M. Bezrękawnik mamy, ale już się wyposażyłam we własny także nie będę jej podkradać, bluza szara z adasia, która się jako jedyna oznacza. Lubie chodzić jednolicie ubrana. 













Shoes - Nike
Trousers - Zara
Hoodie - Adidas
Waistcoat - No name
Cap - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz