wtorek, 21 lutego 2017

ME !

Witam ponownie ! Dziś pogoda jest przeokropna ! Zdjęcia są z wczoraj, gdy było w miarę ciepło. Do godziny 14 byłam na szkoleniu BHP z pracy, po powrocie zjadłam. Teraz piszę notkę, a gdy skończę, będę się szykować bo lecę odwiedzić moją malutką chrześnice. Do szkoły już idę w ten piątek, także koniec wolnego. Na weekned przyjeżdża do mnie rodzinka z Warszawy, więc muszę upiec jakieś dobre ciasto. Zapewne będzie to kopiec kreta bo uwielbiają najbardziej je !

Co do stylizacji, założyłam szary płaszcz, w którym jestem zakochana. Uwielbiam go i na elegancko i na sportowo. Dodatkowo jak na płaszcz jest bardzo ciepły. Oczywiście nie nadaje się na -5 stopni. 
Czapkę, którą mam na sobie jest prezentem od mojego chłopaka, która jest cieplutka i do wszystkiego pasuje. Klasyczny czarny szalik, pasujący do wszystkiego. Pod płaszczem mam zwykła bluzkę w paski i spodnie "skórzane", które robią cała robotę. Najcieplejsze buty na świecie Emu, które nie nadają się na jakieś mokre dni, ale na mroźne jak najbardziej ! Są tak cieplutkie i moim zdaniem ładne, że wszystkim polecam z całego serca. 














Shoes - Emu
Trousres - Vero moda
Bag - House
T-shirt - Zara
Scarf - Zara 
Hat - Cropp
Coat - Zara

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw :) Jak wyglądaja buty emu ze strony praktycznej ? :) Mozna je nosic bez skarpetek ?
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki są naprawdę ciepłe, myślę, że można by było nosić je bez skarpetek. Jednak niestety te buty nie są na żadne roztopy, deszcze. Typowe na mroźne dni, ale dają rade, grzeją nogi niesamowicie ;)

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedz :) A probowalas w nich chodzic w ten sposób albo w jakichkolwiek innych butach ? :)

      Usuń