poniedziałek, 2 stycznia 2017

Noel !

 Witajcie ! Tegoroczne święta, były z jednej strony wspaniałe. Spędziłam cudowny czas z moją najbliższą rodziną. A z drugiej strony były to bardzo chorowite święta. Razem z tatą zachorowaliśmy, ciągle kichaliśmy, smarkaliśmy i kaszlaliśmy, a dodatkowo tata miał kompana czyli gorączkę.

Na stole wylądowało 12 potraw z resztą jak co roku. Moje ulubione to pasibroda - groch z kapustą i ziemniakami oraz pierogi ! Wigilię rozpoczęliśmy o 17 zjedliśmy, zaśpiewaliśmy kolędy a następnie rozpakowaliśmy prezenty !! Każdy był/ jest zadowolony z podarunków. Po tym wszystkim zagraliśmy w chińczyka i obejrzeliśmy film. A o 24:00 poszłam na pasterkę z moim chłopakiem. Na następny dzień pojechaliśmy do cioci i tam posiedzieliśmy. Drugi dzień Świąt spędziliśmy sami w domu. Do mnie przyszedł Michał.

Dodam jeszcze jeden post świąteczny- ale zdjęcia typowo z telefonu. Będą pokazane dni przed świętami. A teraz typowy z dnia 24.12.2016 !











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz