poniedziałek, 5 grudnia 2016

Santa Claus

Hej !
Jutro są Mikołajki, także post o prezentach. U nas w domu raczej się nie obchodzi Mikołaja zwłaszcza, że małych dzieciaczków nie ma. Jednak postanowiłam zrobić niespodziankę moim rodzicom. Kupiłam małe drobiazgi, dla mamy kubeczek, peeling cukrowy do ciała i czekoladowego Mikołaja (jednak zapomniałam go dać do zdjęcia. A dla taty kalendarz na rok 2017, taki sam kubek i czekoladowy mikołaj oraz do tego dwie świąteczne zdrapki.  W pracy również losowaliśmy się i mieliśmy kupić jakiś mały drobiazg do 10 zł. Ja dostałam jak widać na zdjęciach skarpetki i czekoladę.  Będziecie musieli mi wybaczyć, ale rozładował mi się aparat, a nie mam przejściówki z wejściem polskim, a dzisiaj dopiero zamówiłam także zobaczymy ile będzie szło. W środę prawdopodobnie pójdę z mamą do kina, na co jeszcze dokładnie nie wiem.  Z rana odwiedziła nas ciocia z dzieciakami, także pobawiłam się. Teraz zdążyłam ogarnąć w pokoju. Napisze posta i zaglądam do notatek oraz mojego referatu. A na koniec pójdę do mojego chłopaka i będę siedzieć na exelu. Taki miły dzień a jutro na 11 godzin do pracy. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz