czwartek, 1 grudnia 2016

Last months

 Hejka !
 Co tam u was słychać ? U mnie nic ciekawego, w ostatnim czasie tylko studia. A co za tym idzie nauka, następnie praca czyli brak totalnie czasu. Jeśli znajdę chociaż troszkę to widzę się ze znajomymi, rodziną i moją miłością. Wczoraj (chyba) zaczął tak padać śnieg, że normalnie coś niesamowitego - osobiście bardzo się ciesze z tego powodu ! Już mamy grudzień, za niedługo Mikołaj i święta, trochę wolnego i możliwość spędzenia czasu z najbliższymi. A po świętach - największa impreza czyli sylwester. Macie już jakieś plany ? Ja nie do końca niestety jak co roku.
U mnie na studiach zaczęła się już sesja. Dość szybko, ale i to dobrze bo nie zostawię sobie nic na ostatnią chwile. W tym momencie się uczę, ale postanowiłam, że dodam jakiś post i tak sobie siadłam i to robię.

Za niedługo studniówka, może dodam jakieś zdjęcia z kreacjami. Mam takie 4 sukienki w szafie, które myślę nadawałby się na te okoliczność. W szczególności, że w dwóch sama byłam na studniówkach.
Na dziś koniec, poniżej zdjęcia i opisy co się działo.


studia z D/ album ze zdjęciami/zdj robione we wszystkich świętych/ studia


 selfie/ ja z M/ w drodze na Uniwersytet/ kawka i ciacho w pracy


selfie/ z moim najukochańszym/ odwiedziny siostry kochanej/ chrześnica


wszystkie zdjęcia są ze chrztu


imieninowe kwiaty od misia/ z nim x2/ selfie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz