niedziela, 23 października 2016

Whats up ?

Cześć Kochani !
Dzisiaj tak typowo co u mnie, bez konkretnego tematu. Nie wiem czy się chwaliłam, ale zmieniłam pracę i jest bardzo zadowolona. Dużo lepsza niż poprzednia. Zaczęłam studia, kierunek jaki wybrałam do studiowania to administracja, także proszę trzymajcie za mnie kciuki :) W ogóle dostałam od mojej siostry aparat do zdjęć także będą lepszej jakości na pewno ! Bardzo się ciesze z tego powodu, jedyne co muszę sobie dokupić to statyw i będzie już wgl super bo ja na razie to mam popsuty, więc troszkę strach kłaść  aparat na takim popsutym bo wiadomo w każdej chwili może spaść. Co jeszcze z takich ciekawostek ? W końcu podcięłam końcówki i moje włosy są takie krótkie teraz.
Postanowiłam, że raz w tygodniu pojawi się post ! Myślę, że będzie to co dwa tygodnie w sobotę, a pozostałe dwa dodam , kiedy będę mieć wolne. Nie powiem, czasu brakuje i to bardzo- strasznie szybko leci, niestety nic na to nie poradzimy. Co do studiów, bardzo obawiam się sesji bo to coś nowego dla mnie. Mam zamiar się uczyć na bieżąco, ale czy wyjdzie ? Jeśli mam jakieś notatki to czytam w autobusie lub domu. Obecnie zbieram się na chrzest bo zostanę matką chrzestną !! Także o 12 wyjeżdżamy z moim chłopakiem bo najpóźniej mamy być 12;30. Wiadomo po mszy będzie obiad. Myślę, że może jakąś malutką relacje pokażę - malutką bo to raczej rodzinna uroczystość.
Także lecę się zbierać bo się nie wyrobie. Do następnego ! 






Shirt - Zara
Jeans - Diverse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz