czwartek, 27 października 2016

Easy breakfast !

   Hej !
Dzisiaj szybko, prosto, zdrowo i smacznie. Często tak mam, że zastanawiam się co zabrać ze sobą na śniadanie do pracy czy na uczelnie, wiedząc, że czasu zbyt wiele nie mam. Zwykle brałam kanapki lub też zwyczajnie kupowałam jakieś słodkie bułki. Ostatnio postawiłam na "sałatkę" i był to strzał w 10 ! Nie dość, że smaczne to jeszcze pożywne. 
Tak naprawdę możecie użyć wszystkiego co macie w domu typu : pomidor, cebula, cukinia, ogórek itp. Ja do swojej użyłam idąc od lewej do prawej : 
 - ser feta
 - pomidor
 - olej smakowy
 - papryka 
 - kiełki rzodkiewki
 - rzodkiewka
 - ogórek zielony 
 - prażony słonecznik 
Żadnej filozofii z tym nie ma wszystko kroimy i mieszamy razem ( ile kto chce ), Jedynie co to słonecznik na patelnie dałam, żeby się lekko zarumienił i był bardziej chrupiący ! Smacznego :) 


                   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz