czwartek, 28 lipca 2016

Wrocław

Witajcie ponownie !
Kilka dni temu wraz z moim chłopakiem odwiedziliśmy Wrocław, a to dlatego, że obchodziliśmy naszą 3 rocznicę. Chcieliśmy pojechać gdzieś, gdzie jeszcze nie byliśmy i zwiedzić co nie co. Dla tych, którzy nigdy tam nie byli serdecznie polecam wizytę w tym pięknym mieście. Zwiedziliśmy stare miasto, jedliśmy pyszną pizze, gofry i lody !
Byliśmy również w zoo i oceanarium. Chcieliśmy jechać na wieżę widokową Sky Tower, ale niestety były takie kolejki, że nie opłacało się czekać. Co do zoo było świetnie, zobaczyłam zwierzęta o których nawet nie słyszałam, moje serce podbiło oceanarium. Zakochałam się w widoku pięknych morskich zwierząt.
Został tydzień i wyjeżdżam nad morze, jednak postów raczej nie będzie a to wszystko za sprawą mojej pracy, gdyż ciągle pracuje albo po 10 albo 11 godzin.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz