niedziela, 3 lipca 2016

last months

Hejka :)
Ale ten czas zasuwa już za 2 dni wyniki matur, a niedawno dopiero co ją pisałam ! Zaniedbałam bloga to fakt, ale wszystko dlatego, że pracuje i wracam do domu po 10 lub 11 godzinach taka wykończona, że nawet nie mam kiedy porobić jakichś zdjęć. A kiedy mam wolne lub mniej godzin to wykorzystuje czas maksymalnie i spędzam czas z rodziną, ukochanym, przyjaciółką lub znajomymi. Mam dużo pomysłów w głowię. Chciałabym więcej wstawiać tu na bloga, więc zaczną się pojawiać posty z różnymi przepisami, ulubieńcami, houl'ami, z jakiegoś danego dnia -  co się u mnie wydarzyło i inne. 
Dziś przychodzę ze zdjęciami z ostatnich dni/ miesięcy !



Okres wakacji to okres koktajli, lodów, deserów - uwielbiam 


Poranna kawa - ostatnio uzależniłam się od niej/ mój malutki słodziak/ selfie 


Ostatnio pije soki jedniodniowe - pomarańczowy mój ulubiony/ z nim / torcik urodzinowy 


Moje wszystko - Kocham go najbardziej 


Z Olą/ od miłości z okazji 34 miesięcy/ lodzik 


Wycieczka rowerowa z Karolą 


Najlepsze gofry na świecie - z lodomani/ ryż z truskawkami/ małe przyjemności dla podniebienia 


Wieczorową porą / ciasteczka na które będzie przepis za niedługo na blogu- są przepyszne/ widoki


Ostatnie odkrycie - kawiarenka w centrum, tanio, pysznie ! Plus obsługa przemiła !!


Impreza urodzinowa Asi z moimi dziewczynami 


Znów goferki /Tak się zawsze kończy spotkanie z Miśkiem / gofr 


Z Karolką/ spacerek / Black& White


Wizyta u Marcysi/ szał zakupowy/ grill rodzinny


Luna - najlepszy pies na świecie/ świeżo umalowane pazurki/ Karolka i Agatka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz