poniedziałek, 11 lipca 2016

Everyday make up !

Witajcie, dziś przychodzę do was z moim codziennym makijażem. Kilka razy było już coś takiego, jednak zmieniłam kosmetyki i troszkę więcej się nauczyłam od ostatniego razu.  
Zdjęcia robiłam w łazience, ale nie są one takie jak chcialam a to dlatego, że bateria w aparacie mi się rozładowała i musiałam robić bardzo szybko, żeby cokolwiek wyszło. Obecnie się bardzo spieszę bo za 10 min jestem umówiona z moim chłopakiem. Jedziemy zawieść Cv do jakichś firm. Mam nadzieję, że się uda, chce zmienić prace bo moja średnio mi odpowiada ! Trzymajcie kciuki !
Nie przedłużając zaczynamy !! :

 

Tłusz do rzęs z firmy Colistar. Jest to już moje drugie opakowanie. Jeśli chodzi o cenę jest troszkę droższy, ale warto zainwestować. Pokochałam go, świetnie wydłuża rzęsy a przy tym ich nie skleja !
Jak dla mnie strzał w 10 !!


Do nałożenia podkładu używam gąbeczki z Avonu za ok. 20 zł. Dużo lepiej się rozprowadza brązowy krem. A co do samej gąbeczki jest cudowna, nie wyobrażam sobie bez niej innego sposobu nakładania podkładu. 



Podkład z Avonu, super się wchłania i dopasowuje do koloru skóry. Jednak w wakacje rzadko go używam, gdyż w takie ciepłe dni szkoda skóry. 


Eyeliner bez rewelacji, nie ma intensywnego koloru i dość szybko schodzi, ale na obecną chwile od czasu do czasu go użyje.


Mój hit ! Rozświetlacz z Lovely zakupiony na promocji w rossmanie za nie całe 5 zł !!! Utrzymuje się świetnie, twarz wygląda na promienna. Uwielbiam go !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz