sobota, 14 maja 2016

Hello !!

Cześć wszystkim !

Znów mnie tak dawno nie było, że nawet nie wiem o czym ostatnio pisałam. Zamierzam troszkę więcej czasu poświęcić na bloga ! Ostatnio mnie nie było, a to wszystko dlatego, że miałam matury. A co za tym idzie bardzo dużo nauki, nie miałam czasu. Nie mogłam sobie pozwolić na blogowanie. Jednak okres egzaminów się kończy - ostatni mam 19.04 (ustny angielski). To był mega ciężki okres, dużo stresu. Wczoraj w babskim towarzystwie byłam w kinie na "Dzień Matki" bardzo przyjemny film. Poza tym teraz na szybko piszę notkę, ponieważ o 16 widzę się z moim chłopakiem. Zaraz po maturach czyli 20.04 wraz z dziewczynami z klasy jedziemy na weekend do Brzeska, troszkę odpocząć zrelaksować się. Myślę, że nam się należy. Planuje zabrać ze sobą aparat i porobić jakieś zdjęcia. 

Pierwsze zdjęcie - z moja ukochaną pomocnicą !  Stylizacja luźna, ale w takich czuję się jak ryba w wodzie. Poza tym ogrodniczki są bardzo wygodne i za wiele nie trzeba kombinować, aby wyszła ciekawa stylizacja. 











Trousers -  New Yorker
T-shirt -  Zara
Shoes - H&M 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz