środa, 25 maja 2016

Brzesko !

Witajcie, wróciłam w niedziele wieczorem z wycieczki do Brzeska i było świetnie. Jechałyśmy około 2 godzin i miałyśmy niezła zabawę podczas jazdy. Śpiewałyśmy, tańczyłyśmy. Podczas zakupów koleżanka zapomniała okularów musiałyśmy się wracać. W ogóle cały wyjazd był jedną wielką przygodą, ale to za dużo byłoby opisywanie - i jak wiadomo niektóre rzeczy pozostają między nami. 
Wieczorem zrobiłyśmy sobie małego grilla i pogawędki. Było naprawdę przyjemnie. Na następny dzień pojechałyśmy nad jezioro Rożnowskie. Wypożyczyłyśmy rowerek wodny, relaksowałyśmy się czasem wolnym i swoimi osobami.  Jejku zdjęcia tego nie oddają, ale jest tam pięknie !! Poszłyśmy również do parku linowego, co za świetna zabawa. Atrakcja niezła, cena przyzwoita a przeżycia niezapomniane.  Wiadome, że jak się jest na takim wyjeździe trzeba odpocząć na kocyku i zjeść pyszne lody - ostatnio lubię miętowe, ale gałkowane. W ostatni dzień pojechałyśmy nad kąpielisko, tylko odpoczywałyśmy i leniuchowałyśmy nad wodą, cieszyłyśmy się ostatnimi takimi chwilami. Wyjazd był świetny, a okolica przepiękna. Miałyśmy cisze, spokój. Zielono w okół, widoki gór. 
Na pewno wycieczkę tę zapamiętam na długo.

Obecnie mogę rzadziej dodawać wpisy, gdyż zaczęłam prace i mam bardzo dużo godzin, a zależy mi, aby zarobić sobie na wakacje i jakieś własne potrzeby. Dodatkowo dziś wybija mi 34 miesiące z moim ukochanym chłopakiem !! A już jutro jest dzień mamy, także wszystkiego co najlepsze dla wszystkich mam, mojej cudownej rodzicielce złożę osobiście i w następnym poście powiem co jej dałam :)
Oczywiście, będę się starała jak najwięcej dodawać postów. 
Dobrej nocki !! 

 W drodze do Brzeska/ Duże zakupy/ Selfie


Tyle zdjęć widoków - ale pięknie tam było !


Kolejne widoki/ z dziewczynami / Karolka przygotowuje coś dobrego / 


Wieczorna panorama/ drinki/ nasz niezastąpiony grill/ Ekipa (brakuje jednej osoby)


Z moimi dziewczynami/ Ja/ na rowerku wodnym/ podczas pływania - taka wyspa była 


Lody miętowe/ Nad Dunajcem/ Park linowy/


Snapchat z Karolką/ odpoczynek się należy/ na łódce/ z Klaudynką 


Z Karolką/ Jedziemy nad jezioro Rożnowskie/  dziewczyny/ ponowni z Karolą


Wszytskie zdjęcia z nad kąpieliska 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz