poniedziałek, 16 maja 2016

athletically

Witam ponownie !! 
Już jest drugi post, staram się, pije sobie kawę i pisze do was. Wczoraj wraz z rodzicami byłam w Pszczynie na małej wycieczce, było bardzo fajnie. Dawno z rodzicami nie spędziłam tyle czasu. Także cudownie, a okolica prześliczna. Akurat trafił nam się festyn, więc tata zjadł kiełbache z grilla, ja natomiast kupiłam sobie gofra a mama ciasto. Co do pogody, to była dość dziwna, raz słońce raz deszcz. Ogólnie na dworze zrobiło się dość mroźnie, więc trzeba się przerzucić na bluzy lub coś ciepłego, żeby się czasem nie przeziębić. Zaczynam naukę języka angielskiego bo troszkę tematów przede mną. 

Co do mojego outfitu jest dość prosty, ale jaki ciepły i wygodny. Bluza przyjemna a przede wszystkim bardzo ciepła. Poszukuje jakiejś fajnej bluzy, jak gdzieś widzieliście dajcie znać. 

















Hoodie - Nike
T-shirt - H&M
Trousers -  Bershka
Shoes - Nike 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz