środa, 25 listopada 2015

Somethning new !

 Cześć Kochani ! Przeszłam samą siebie, miesiąc nic nie dodawałam, szok ! Musicie mi uwierzyć, że wszystko to jest spowodowane brakiem czasu, ale nie tylko, jak wiadomo bardzo szybko robi się ciemno, więc pogoda mi nie pomaga w pisaniu, robieniu zdjęć. Od czasu ostatniej notatki troszkę się działo, miałam urodziny, świetnie się bawiłam na nich, dostałam wspaniałe prezenty, odwiedziła nas (mnie i moich rodziców) moja siostra,niestety na bardzo krótko, ale miło było ją zobaczyć! byłam w kinie z chłopakiem na Paranormal Activity, bałam się, ale ja się zawsze boje horrorów,spotykałam się ze znajomymi, jakieś małe imprezki wkradły się w między czasie, w szkole próbne matury, otworzyli u nas galerię handlową, byłam w Bielsku, kupiłam sobie w końcu swoją wymarzoną sukienkę, z rodzicami i siostrą byliśmy na Listach do M 2, osobiście bardziej podoba mi się część pierwsza.

Mam dla was naprawdę bardzo dużo zdjęć, oczywiście z telefonu, ale ważne, że są ! Podpisy oczywiście do nich dodam, planuje zrobić jeszcze na dniach jakieś zdjęcia, więc wyczekujcie !!
Teraz was zostawiam ze zdjęciami, miłego ! 

Wszystkie zdjęcia są z moich 19-nastych urodzin ! 


 Gra w monopol z dziewczynami/ dzień w szkole/ jakieś tam selfie/ moja ukochana psinka


Prezent od Paulinki - na pewno wkrótce napisze coś więcej o nich, ogólnie są super i wszystkie się na zdjęciu nie zmieściły/ z Paulinką/ selfie po próbnych maturkach/ Chińczyk - prezent od Michasia - ciągle gramy


Jedzenieee/ smakołyki - ulubieńcy 


Wszystkie zdjęcia są ze szkoły, z dziewczynami z klasy


Znów gramy/ Ja- kierowca/ ootd/ selfie w szkole


 Imprezka z dziewczynami/ z Moim eM/ Michaś poszukuje filmu/ kolejne z imprezki


Takie dwie miniaturki gum do żucia/ Home&You - wystawa, jest świetna/ Asia zakochana w Pluszaku/ Mecze, meczyki 

Mcdonald/ z Michałkiem i Angry Birdsem / w oczekiwaniu na siostrę/ coś co ostatnio uwielibiam - jajko !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz