poniedziałek, 2 listopada 2015

Autumn !

Hej ! Przychodzę do was z takimi jesiennymi ubraniami, które bardzo lubię !
Jeśli chodzi o mój czas to mam go naprawdę bardzo mało, teraz jak wiecie matura, egzaminy dodatkowo w soboty i niedzielę pracuje. Mogę się pochwalić, że  października zdałam prawo jazdy, więc jestem bardzo zadowolona.
Wracając do ubrań, jesienią uwielbiam chodzić w czarnym, szarym, białym. 
Moje trzy ulubione kolory ! Chociaż wiadomo, fajnie czasem ubrać coś odświeżającego naszą stylizacje. 


 Moimi ulubionymi sweterkami, wkładanymi właśnie jest szary i niebiesko- biały ! Są one bardzo ciepłe i do wszystkiego pasują! 


 Kolejne rzeczy są to dwa szaliki, oba w kratkę jeden czarno biały, który szczerze Kocham ! Drugi jest jak widać na zdjęciu. Cieplutkie są, więc zima, nie jest straszna z takim dużym, grubym szalem !


Czarna sukienka, którą można ubierać na różne sposoby, elegancko, sportowo. Jak chcemy, dlatego ją uwielbiam !!


 Koszula, czarno - biała, jest dość gruba, więc jak na jesień idealnie ! Również do wszystkiego pasuje.

Spodnie, czarne wiadomo, każda poru roku pasująca do nich, natomiast białe w jesienną porę się strasznie brudzą, ale cóż zrobić jak bardzo ładnie wyglądają ! Ja ubieram te i te i w obu się cudownie czuje ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz