sobota, 3 października 2015

Rundown !

Witam ! Wiem, że mnie dawno nie było, ale niestety brak czasu totalnie !! Ciągle coś się dzieję. Ostatni miesiąc, to ciągła nauka, jak nie do szkoły, to na egzaminy, na korepetycję i tak ciągle siedzę i się edukuje. Czasu dla siebie w ogóle nie mam. To przykre, ale mam nadzieję, że wszystko szybko dobrze pójdzie i będę miała to za sobą. We wrześniu spotykałam się ze znajomymi, chłopakiem, spędzałam  czas z rodziną, właśnie do mnie babcia przyjechała w odwiedziny. Również we wrześniu odbyły się trzy święta : urodziny mojej siostry, imieniny mojego chłopaka oraz jego drugie święto dzień chłopaka. Mam tu dla was kilka zdjęć z ostatniego miesiąca. Łapcie ! 

 W szkole gotowanie zupy ogórkowej/ outfiit do szkoły/ najwygodniejsza fryzurka 

 
Moja Lunka/ Selfie/ Gumy dzieciństwa/ nauka 



 Kolejne selfie/ Z eM/ szukanie filmu/ all black 


 26 miesięcy / szkoła- Kasia/ selfie w szkole/ czas na kawę 


 szkoła/ pyszne orzechy laskowe/ z Michałkiem/ ootd 


 dziewczyny z klasy/ znów kawka/ mini imprezka 

jesień/ szkoła z Karolą/ czas na zabawę/ widoki z okna 

1 komentarz: