sobota, 15 sierpnia 2015

Summer !

 Witajcie, wróciłam w czwartek wieczorem z nad morza, było naprawdę bardzo fajnie ! Pogoda nam się udała w 100%. Była odpowiednia na opalanie, ale również taka, że się nie gotowaliśmy.
Byliśmy w Chłopach a, że jest to niedaleko Mielna i Sarbinowa, więc się tam wybraliśmy i zwiedziliśmy te dwie miejscowości. Cieszę się, ponieważ w końcu chociaż troszkę się opaliłam.
W piątek spotkałam się z moją przyjaciółką, która miała w środę urodzinki, więc WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE !!  Zdjęć z tej wycieczki nie mam dużo, więc nie będę tutaj wstawiać, no chyba, że w jakimś podsumowaniu wakacji, które planuje.

Obecnie siedzę sobie w pokoju, słucham muzyki i podgrzewam zupkę buraczkową, taki dziś pyszny obiadek będę miała. Wieczorem wybieram się chyba razem z moim chłopakiem na spotkanie ze znajomymi.

Co do stylizacji mojej - jest dość ciepło, a nawet bardzo ciepło, dlatego postawiłam na jasne kolory. Białe, krótkie spodenki i do tego marynarska bluzka z dłuższym rękawkiem, oczywiście podwinięte. Do tego czarne dodatki, i właśnie w takich kolorach czuję się najlepiej !

Jak się podoba ?











Shorts -  No name (dostałam od cioci)
Shoes - Vans
Bag - H&M
Sunglasses - Reserved 
Earrings - Primark 
Blouse - No name 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz