wtorek, 18 sierpnia 2015

Nice day !

Witajcie ! Co tam u was ciekawego ? Zostało tak mało wakacji, tak to szybko zleciało !
Coś konkretnego macie jeszcze w planach, jakiś wyjazd czy już pozostaje czysty spontan?
Za chwilę idę się spotkać z Karolą, a jutro wpadają do mnie dziewczyny na jakąś małą imprezkę.
Dzisiaj nic ciekawego nie robiłam, a mianowicie spałam do godziny 13, poszłam na zakupy, i cały dzień sprzątałam. Pogoda jest dość dziwna nie wiadomo jak się ubrać, dlatego postanowiłam ubrać koszulę z długim rękawem i do tego krótkie spodenki, jednak pod wieczór zmieniam je na białe spodnie ! 






 Shoes - Converse
Shorts - Milenium
Shirt - H&M
Watch - Adidas


 Jako, że jestem sama w domu bo moi rodzice wyjechali,a muszę coś jadać postawiłam na coś mega prostego, ale również pysznego. Są to pierogi z biedronki, jest ich chyba 13 sztuk. Mamy do wyboru kilka metod na ich przygotowanie, jednak ja robię je w troszkę inny sposób, najpierw podgrzewam w mikrofalówce a następnie daję na patelnie. Uwielbiam mocno spieczone !!




2 komentarze:

  1. Ładny blog i zdjęcia! Ciekawy post. Zapraszam do mnie ♥ Nie ma to jak pierogi! :D
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń