niedziela, 12 lipca 2015

Comeback !

Witam was!
Wczoraj powróciłam do żywych po długiej nie obecności w Polsce. Ci, którzy nie wiedzą byłam we Włoszech a dokładniej w Spoleto na 3 tygodniowym stażu. Pogoda dopisała w 100 albo i nawet w 200%. Pierwszy tydzień było ciepło - idealnie a pozostałe dwa upał, gorąc +40 C. Chociaż słońce dawało o sobie znać to ja nie opaliłam się jakoś bardzo, nad czym ubolewam. Co do samego stażu, było bardzo fajnie, pracowałam tylko 4 godziny, na kuchni, restauracji. Opłacało się jechać, w moim i moich czterech koleżanek z pokoju, wyglądał ten wyjazd bardziej jak wakacje niż praca chociaż nie mówię, bo wracałam zmęczona jak nie wiem co, ale miałam przed sobą cały dzień i całe Spoleto do zwiedzania tak, więc po pracy od razu szłyśmy pozwiedzać i tak przez 2 tygodnie, ponieważ w ostatnim byłyśmy tak wykończenie, że jedyne co robiłyśmy to spałyśmy całymi dniami w łóżkach.
Był to wyjazd darmowy, a dodatkowo zwiedziłam Asyż i Rzym (ale o tym będę osobne posty).
 Co do jedzenia, ciągle makarony z sosem pomidorowym, pizza, albo frytki ileż można, okolica, widoki rekompensowały nam wszystko, były takie piękne, że na pewno wszystkim będzie brakować ich! Więcej opisze w następnych postach a teraz zostawiam was ze zdjęciami z telefonu ! Miłego oglądania !


Bilet do Włoszech/ Kasia w samolocie/ Piękne widoki


 W drodze do pracy/ w Rzymie/ Relaks


Ja z widokami/ Pringooals - pychaa/ kolejne piękności


Selfie/ Uwielbiam/ wieczorne widoki


Zdrapka- nie wygrałam/ widoki wieczorne ze mną/ Breezer - b.dobry


Vespa/ zamek nocą/ Spoleto poźną porą


Śniadanie/ Przed naszym hotelem/ Asyż


 Z dziewczynami/ Asyż/ deser



Batonik- bez rewelacji/ Wodospady/ prezent


 Selfie/ siedzimy z dziewczynami przy kawie/ festiwal


 Selfie/ ootd/ impreza


 Pogaduchy przez skypa/ okolica/ miejsce, gdzie się wszyscy gromadzili - wifi


Na lotnisku/ wodospady/ z Agatką


 Asyż/Wodospady


 Miejsce pracy/ smażing/ praca


 Rzym/ koloseum/ Spoleto


Kościoły/ Selfie przed kolacją pożegnalną


 Widoki nocą/ Selfie / Śniadanie


Wracamy do Polski/ wyczekiwania na lotnisku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz