piątek, 19 czerwca 2015

Today

Witam ! Jestem właśnie w trakcie pakowania, i nagle stwierdziłam, że przydałoby się coś napisać, i to od tak wzięłam aparat i zrobiłam zdjęcia. Obecnie czekam na mamę, aby mi pomogła upchać resztę rzeczy i przypilnować, żebym zabrała TYLKO  to co potrzebne. 
Ostatni tydzień minął mi naprawdę bardzo szybko, za nim się obejrzę będzie już niedziela 5 rano, czyli wyjazd do Włoch. 

W międzyczasie, kiedy do was nie pisałam, byłam na imprezie, spotykałam się ze znajomymi, chłopakiem, byłam na zakupach, załatwiałam sprawy potrzebne do wyjazdu i w sumie chyba tyle. 
Jeszcze muszę skoczyć do jakiegoś sklepu, by kupić coś tacie na jego święto i albo dać mu wcześniej albo niespodziankę jakąś wymyślić. 

Chciałabym pogratulować Madzi zdanych testów !! Powodzenia w nowej pracy :* 

Co do stylizacji jest ona jak na mnie dość elegancka ale co mi tam, czasem można tak bez okazji się ubrać dla samej siebie jakoś ładnie. Bluzeczka z falbanką ku dołowi, jakoś mnie ciągnie ostatnio do właśnie takich krojów. Białe spodnie, które chyba do wszystkiego pasują. 

Miłego dnia, mam nadzieję, że jutro uda mi się coś jeszcze napisać :)









Blouse/Trousers - H&M
Shoes - Aldi
Watch - Avon 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz