sobota, 20 czerwca 2015

phone photos !

Witam, tak jak wczoraj mówiłam dziś się zjawiam i piszę co nie co. Wczoraj byłam z moim chłopakiem w kinie na "Naznaczony : rozdział 3" jest to horror i w sumie mogę powiedzieć, że podobał mi się chociaż już sam koniec był przesadzony i troszkę bym go zmieniła ale nie ma źle. Do południa siedziałam, pakowałam się - generalnie to ostatnio nie robię nic innego jak pakowanie.
Szczerze mogę powiedzieć, że zostało mi tylko ściągnięcie jakiejś muzyczki na telefon i spakowanie, ładowarki, tuszu do rzęs, kubka i w sumie chyba tyle.
Dziś luźny post z fotkami z ostatnich dni. A jutro myślę, że też coś na szybko powinnam napisać. Miłego :)

 Wyjście na zakupy /ootd - w pracy/ selfie


 Selfie/ kolejny ootd - wyjście do szkoły/ Karolinka


 Selfie/ z nim <3/na gorące dni najlepsza zimna woda


 Letnio/ Tofik/ pyszne lody


 nocka z Karolą/ Kraków z M/ Selfie


Jedziemy z mamą na zakupy/różyczka od chłopaka/ robimy gofry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz