czwartek, 11 czerwca 2015

Normal day, hot day !

Witam bardzo gorąco, gdyż dziś jest tak ciepło, że nie ma innej możliwości na powitanie was :)
Chciałabym się pochwalić, że biologię i niemiecki zdałam na to co chciałam czyli 5 !
Zaczął się okres, tak zwanych wakacji czyli pojawianie się na lekcjach na które musimy iść lub zwyczajnie wypadałoby się pojawić. Dzisiaj pozwoliłam sobie na troszkę dłuższe spanie. niż to mam w zwyczaju robić. Jak już wstałam ogarnęłam się, poszłam do centrum, na zakupy- kupić coś do jedzenia, wróciłam i pojechałam na jedną lekcje do szkoły. O 18 umówiłam się z moim chłopakiem a jutro myślę o spotkaniu z dziewczynami. 

Gdy wstałam wydawało mi się, że dziś nie będzie zbyt ciepło dlatego wygrzebałam z szafy moje wygodne i do wszystkiego pasujące, klasyczne czarne spodnie, i zwykłą bluzeczkę, zabrałam pod rękę gruby sweter i byłam gotowa do wyjścia. Jednak, gdy siedziałam na ogródku, zajadając batona i pijąc moją herbatkę robiło się coraz cieplej i cieplej i o tak właśnie jest teraz około 30 stopni, a ja nie mogę iść do mojego pokoju i się przebrać, ponieważ aktualnie mam remont w domu,a dokładniej schody są odświeżane i potrwa to jeszcze z jakieś kilka godzin ! 
Miłego dnia !! xoxo












T-shirt/Trousers - Primark
Watch - Adidas
Shoes - Aldi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz