sobota, 6 czerwca 2015

Last month !

Cześć, co tam u was ciekawego słychać ? Ostatnio u mnie troszkę się działo, więc bardzo się cieszę z tego powodu. Byłam na grillu u siostry mojego chłopaka, również z nim pojechałam wczoraj do Krakowa. Dziś natomiast spotkałam się z moją przyjaciółką, jutro jest impreza urodzinowa mojego taty, więc znów grill tym razem u nas. W między czasie również spotkałam się ze znajomymi, byłam chyba około z 3 razy na zakupach a w niedzielę zaraz po pracy czeka mnie kolejna dawka zakupowych wrażeń, tak więc chyba zrobię houl zakupowy bo nic innego mi nie pozostaje. Bardzo szybko wszytko zleciało, a mnie brakuje czasu ! Został ostatni tydzień nauki, mam dwie łamane oceny w tym biologię i niemiecki mam nadzieję, że uda mi się, trzymajcie kciuki !
Mam kilka zdjęć z ostatniego miesiąca, więc łapcie, są to różne zdjęcia. Miłego oglądanie i do następnego. 



 Selfie / jedziemy/ śniadanie-tosty+sprawdzanie bierzących informacjii /najelpsze szampony ever 
 

Ootd/ nowe klapeczki tygryski/ Kochanie !


Czas na opalanie / Tofik 
Luna się opala/ zimny koktajl na gorące dni 

Takie ładne zdjęcie udało mi się zrobić Stokrotce.

Truskaweczki, bananki - deser doskonały / Slefie 
Slefie z plamkami na twarzy/ nauka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz