niedziela, 24 maja 2015

Sunday.

Cześć, dawno mnie tu nie było. Minęły trzy tygodnie praktyk nawet nie wiem kiedy to zleciało. Czas strasznie szybko leci a ja nie mogę się ogarnąć, za nim się obejrzę będzie już czerwiec i powrót do szkoły czyli czas na nadrabianie, poprawianie ocen. Wczoraj pisałam a także odpowiadałam z języka włoskiego, wszystko gładko poszło, zdałam z nie najgorszym wynikiem. Od razu po powrocie zabrałam się za sprzątanie i pojechałam na zakupy, jednak nie kupiłam tego czego chciałam a mowa tu o spodniach w kant. Ciężko znaleźć spodnie w niskiej cenie, w małym rozmiarze i do tego zwężane ku dołowi. Za niecały miesiąc wylatuje do Włoch, więc muszę się sprężyć ze wszystkim. Chciałabym dodać wam relację ze zdjęć z ostatnich tygodni co u mnie się działo, jednak jak wiecie lub nie wiecie telefon mi się popsuł i nie mam aparatu a nowy będę mieć dopiero gdzieś na przełomie września/października. Jeśli mam czas to biorę aparat ze sobą i wtedy robię jakieś zdjęcia - może z takim foteczkami będzie post. Dziś dzień wyborów ciekawe kto wygra ! Czas pokaże. A u was co tam ciekawego ?
Dziś niedziela czyli w moim wykonaniu całkowite lenistwo, piję sobie przepyszną karmelową kawkę i zajadam się truskaweczkami. Właśnie czekam na obiad i na mojego chłopaka, który ma się pojawić koło 17. Muszę jeszcze wymyć buciki i ogarnąć pokój.
Miłej niedzieli Kochani !






Jacket - Pull&Bear
Jeans - Pull&Bear
T-shirt - Zara
Shoes - Converse
Scarf - Vero Moda
Glasses - Carrefour
Watch - Adidas

7 komentarzy:

  1. Ja również się obijam :) Musze oglądnąć 'Folwark zwierzęcy' do szkoły :/
    A zaraz kościół. Super blog :)
    Zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj biedulka :(
      Zerknę jak znajdę wolną chwilę :)

      Usuń
  2. Ale mi teraz zrobiłaś smaka na truskawki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny outfit na zdj! :D Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :))
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :*:))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na pewno zajrzę co tam piszesz :)

      Usuń
  4. Świetny zestaw na niedzielne leniuchowanie! Widzę, że koszulka w paski u Ciebie to też must have :) Sama posiadam model Tersil http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/bluzki.html#1 . Idealnie nadaje się do luźnej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń