niedziela, 3 maja 2015

Spring !

Witajcie ! Tak się cieszę, że za mamy już wiosnę. Jest ciepło, słonecznie można wyjść w letnich ubraniach. Uwielbiam taką pogodę, tę porę roku !  Ostatnio upiekłam ciasto a dokładniej jabłecznik. Moim skromnym zdaniem wyszło świetnie. 
Od poniedziałku zaczynają się matury, więc życzę wszystkim powodzenia, będę trzymać kciuki !
Ostatnio nie mam czasu, ale nie robię też nic takiego, abym się mogła z wami podzielić. 
Dzisiaj zdecydowałam się na coś prostego, ale też wygodnego również postanowiłam wyprostować moje włosy, rzadko to robię a w prostych czuje się lepiej niż w swoich naturalnych !
Zaraz uciekam na spacer z moimi psiaczkami. Miłego dnia :)





Trousers - Primark
T-shirt - Pepco
Shoes - H&M
Bag - H&M
Jacket - Pull&Bear 
Glasses - Carrefour 
Watch - Adidas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz