czwartek, 7 maja 2015

Beauty weather !!

Cześć, od poniedziałku zaczęłam praktyki w hotelu "Novotel" i szczerze wam powiem, że bardzo podoba mi się tam. Personel bardzo miły, obiekt ładny, jedzenie pyszne. W pierwszy dzień pokazywali nam różne programy na komputerach jak je obsługiwać, w drugi już dali mnie i moją koleżankę bezpośrednio do bagażowni, gdzie miałyśmy obsługiwać gości. Mimo, że siedzimy tam tylko 7 godzin wracam bardzo zmęczona, i od razu po powrocie kładę się spać zwykle na godzinkę.

Jako, że ostatnio było bardzo ciepło, skorzystałam z okazji i ubrałam sobie sukieneczkę, a na to sweterek. Niestety dziś i wczoraj zaczęło padać i nie ma jak i gdzie wyjść i porobić zdjęcia. Jutro zaraz po praktykach wraz z moją przyjaciółką wybieram się na zakupy, więc może coś tu się pojawi. 
Do następnego buziaki !!





Glasses - Carrefour
Dress/ jumper - H&M
Shoes- Converse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz