sobota, 18 kwietnia 2015

OOTD + Magic day !!!

Siemanko !! Co tam u was? 
Dawno mnie tu nie było :) Jako, że dziś jest 18.04.2015 jest to ważny dzień u mnie w rodzinie. Właśnie dziś jest 23 rocznica moich rodziców jak są po ślubie. Prosty i sprawdzony pomysł na prezent to własnie kwiatuszki, ale nie do wazonu bo zaraz zwiędną tylko takie, które mogą sobie zasadzić w ogródku czyli coś praktycznego ale i miłego. Do tego jakaś mała słodkość u mnie wypadło na czekoladkę dla taty truskawkową bo ją uwielbia a dla mamy z orzeszkami. 
Co do stroju to "zwyklaczek" w takim najlepiej, najwygodniej się czuje bez żadnych udziwnień. Ostatnio mam bardzo dużo nauki, dlatego jestem tu tak rzadko ale to się zmieni !! Uciekam na spotkanie z chłopakiem, miłego dnia wszytkim :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz