sobota, 28 marca 2015

Ulubieńcy marca !

Hej, dawno mnie tu nie było a wszystko spowodowane chorobą. Ale już jestem zdrowa i zaczynam działać na nowo. Jutro jadę do pracy ale to tylko jednorazowo ponieważ mama jest chora i będę pracować za nią. Dzień spędziłam miło bo z moim chłopakiem a wy co dziś robiliście? 
Przychodzę do was z moimi ulubieńcami w marcu, nie jest ich wiele ale jeśli chodzi o kosmetyki to godne polecenia, więc już nie przeciągam tylko zaczynamy. 



1. "Płyny" do kąpieli z Palmolive , które na prawdę dają świetny zapach, są mega wydajne i jak widzicie jest wiele zapachów. Wszystkie ładnie pachną i pozostawiają zapach na ciele. Na pewno można je kupić w rossmanie czy jakimś innym kosmetycznym sklepie. 

 2. Szampon z Schwarzkopf, bardzo go lubię, fajnie się pieni również ładnie pachnie. Włosy są mięciutkie, łatwo się je rozczesuje. Jedyny minus, że szybko schodzi czyli wydajność kiepska.


 3. Odżywka dla polepszenia efektu chociaż bez jej stosowania włosy są super.


 4. Suchy szampon, który naprawdę bardzo lubię, jest mega wydajny, ładny zapach, włosy są faktycznie odświeżony.


5. Jest to korektor z firmy "Avon" niestety numeru nie znam, ale na pewno jest w katalogu. Świetnie kryje, wpasowuje się w kolor skóry, pozostaje na długo.


6. Ostatnia rzecz z kosmetyków jest to krem do stóp jednak ja go używam do rąk i w tej roli też się świetnie sprawdza. Krem jest z firmy "Avon".


7. Ten miesiąc obfitował u mnie w koszulach. Jakoś się w nich dobrze czułam zwłaszcza w tej. jest ona luźna i do wszystkiego raczej pasuje. 


8. Ostatnią rzeczą jest książka " W śnieżną noc" są w niej 3 zabawne, miłosne historię więc wszystkich romantyków zapraszam do przeczytania tej książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz