środa, 18 marca 2015

Blue shoes.

Hej wszystkim !!
Jak mnie tu dawno nie było, no cóż muszę powiedzieć, że w tym tygodniu a dokładniej w poniedziałek przyleciała moja siostra. Była to niespodzianka nikt się nie spodziewał jej przyjazdu. Już zdarzyłyśmy wybrać się na zdjęcia, więc gdy je tylko dostane od razu wstawię na bloga.
Pogoda jest coraz piękniejsza, można ubierać się w letniejsze ubrania. Bardzo się ciesze z tego powodu, gdyż należę do zmarzluchów i szybko marznę. Ostatnio nie mam czasu na nic, ani zrobić jakiś zdjęć na bloga, ani usiąść i napić się herbatki.  Zdjęcia robiłam na szybko, w ubraniach w których byłam w szkole, cały czarny look z dodatkiem niebieski butów.




Trousers - Primark
T-shirt - H&M
Bag - Diverse
Shoes - Nike



A te piękne kwiatuszki dostałam od chłopaka !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz