niedziela, 15 lutego 2015

Healthy breakfast



Cześć !
Mamy niedzielę a co za tym idzie jutro poniedziałek, a dokładniej wracamy do szkoły. Jako, że niedziela to leniwy dzień postanowiłam sobie zrobić dobre śniadanko. Owocowa sałatka i koktajl z kiwi. Szczerze mówiąc przepis na koktajl znalazłam na internecie, zaciekawił mnie, więc postanowiłam go wypróbować - zasmakował mi. Nie jest ani za słodki ani za kwaśny.


Produkty potrzebne do takiego śniadanka i koktajlu to :


* 3 kiwi
* 1 pomarańcza
* 1 jabłko
* 3 duże truskawki
* mleko
* 1 łyżka miodu





Koktajl 


Dwie sztuki kiwi obieramy, blendujemy/ miksujemy następnie dodajemy mleko i miód (dla naturalnego osłodzenia) i gotowy do spożycia.





Sałatka owocowa 


Obieramy ze skórki owoce ( pomarańcza,kiwi, jabłko), następnie je kroimy w kosteczkę, mieszamy ze sobą i gotowe. Najprostszy przepis z najprostszych a za to jaki smaczny.



1 komentarz:

  1. No narobiłaś mi ochoty na taki koktajl ,chyba skoczę do sklepu.mniam mniam.pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń