niedziela, 1 lutego 2015

First day in Nottingham.

Hej wszystkim, jak mnie tu dawno nie było.  Szczerze mówiąc to nie miałam kiedy tu zaglądnąć i coś napisać, ponieważ pochłonął mnie wir szkolnej nauki - sprawdziany, kartkówki, ale już jestem i z tego powodu się bardzo ciesze. Od soboty mam ferie, zamierzam je wykorzysta w 100% a nawet jak się da to w 200%, również chce więcej postów dawać, częściej pisać. Od wczoraj a dokładniej od godziny 23;50 jest w Notthingam - u mojej siostry. Obecnie leżę w łóżku popijając ciepłą herbatkę. Dlaczego nie biegam po sklepach tylko siedzę w domu? A to właśnie dlatego, ze dziś jest niedziela i sklepy są pozamykane. Jutro mamy zamiar jechać do naszej kuzynki w odwiedziny i zwiedzić Peterboro. Jako ze chciałam wam pokazać jak to tu wszystko wygląda  zrobiłam kilka zdjęć.


















1 komentarz:

  1. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń