piątek, 13 lutego 2015

casual look

 Cześć !
Za oknem taka piękna pogoda, jakby wiosna przyszła, oby tylko śnieg nie sypnął a będzie rewelacyjnie. Dziś nie mam żadnych planów możliwe, że wpadnie do mnie przyjaciółka na kawkę lub herbatkę. Zaraz biorę się za czytanie i może przejrzenie notatek do szkoły, bo tyle tego jest, że nie wyrobie w tygodniu. Myślałam, żeby coś upiec bo mam straszną ochotę ! Tylko nie wiem co, może jakieś ciasto, babeczki lub ciasteczka. Co najbardziej lubicie ?

Dziś zdecydowałam się na najwygodniejszy zestaw czyli spodnie, bluzeczkę z krótkim rękawkiem i sweterek. Dlaczego najwygodniejszy ? Bo w takim czuje się najlepiej !!
Miłego !!

















Jumper - Primark
T-shirt - Primark
Trousers - Pull&bear
Shoes - Nike
Watch - Adidas
Earrings - Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz