wtorek, 10 lutego 2015

Brighty jacket

Witajcie !! Kolejny dzień ferii mija i zanim się obejrzymy znów popadniemy w szkolną rutynę, poranne wstawanie, szkoła, obiad, nauka,spanie i tak na okrągło nie mając czasu nawet usiąść i zrobić coś dla siebie. Dlatego też trzeba korzystać z tego co teraz mamy. Powróciłam z Anglii i chce dodać wpis ze zdjęciami z telefonu, nie jest ich za dużo ale zawsze coś, myślę, że taki post powinien pojawić się na dniach. Zaraz po dodaniu tego wpisu mam zamiar usiąść i przeczytać chociaż troszkę, a następnie ogarnąć pokój jak i siebie. Wczoraj spotkałam się ze znajomymi, niestety pogoda nie pozwala na długie przebywanie na zewnątrz toteż spotkanie nie trwało zbyt długo. Dziś widzę się z moim chłopakiem jeszcze nie mamy planów co będziemy robić. 
Co do stroju poniżej zdecydowałam się na czarne spodnie, buty sportowe i jaskrawą kurteczkę. W taką pogodę jak teraz mamy za oknem co prawda powinniśmy uzbroić się w cieplejsze buty, ale w dniu, w którym robiłam te zdjęcia było ciepło i sucho, ani troszkę śniegu dlatego mogłam sobie pozwolić na taki  strój. Na dzień dzisiejszy to tyle życzę wszystkim miłego dnia !!! :)












Jacket/Trousers/ Scarf/ Cap - Primark
Shoes - Nike 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz