wtorek, 6 stycznia 2015

Walk with the dogs

Hej !
Od jutra wielki powrót do szkoły co za tym idzie poranne wstawanie. Mam problem obudzić się o 10 i normalnie funkcjonować a co dopiero mowa o 7 rano. Dziś wyszłam tylko do kościoła i na popołudniowy spacer z psami na górkę przed domem. Pech chciał i popsułam aparat- spadł mi na ziemię i niestety wyświetlacz nie działa. Zastanawiam się czy dać go do naprawy chodź z tym może być problem czy po prostu poczekać troszkę i kupić sobie nowy. Kończę jeść kolacje i zaczynam kolejną dawkę czytania !!
Strój wybrałam odpowiedni do dzisiejszego spaceru luźno i wygodnie na ganianie za kochanymi pupilkami. 
Miłego wieczorku !!!








Cap - no name
Jacket - Giełda "Załęże"
Gloves - Giełada "Załęże"
Scarf - Giełda "Załęże"
Sweatshirt - H&M
Trousers - Diverse
Shoes - Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz