czwartek, 15 stycznia 2015

My favourite of december.

Hej !
Co tam u was? Mnie ten tydzień minął błyskawicznie ale to dobrze bo już się nie mogę doczekać aż styczeń się skończy!! W sobotę byłam na studniówce mojego chłopaka, w poniedziałek na praktykach, w środę w Wiśle i dziś czwartek a na jutro jeszcze nie mam planów !!
Grudzień się już skończył, więc postanowiłam napisać o moich ulubieńcach tego miesiąca.   


 Zaczynając od słodyczy są to cukierki, które co prawda nie wiem jak się nazywają chyba "Muaaa" tak przynajmniej jest na nich napisane, Te cukierki są przepyszne !! Cudownie smakują, w środku nich jest karmel (tak mi się wydaje). Duży "+" za świetne opakowanie.


Kosmetyki to oczywiście szminka ochronna firmy "Yves rocher". Bardzo dobrze nawilża usta, jest tłusta, więc chroni je. Również przy tym produkcie daje dużego "+" za zapach szminki i jego cenę. !! W każdym bądź razie polecam wam ten produkt !
Balsam do ciała o nieziemskie pięknym zapachu, który utrzymuje się na ciele dość długo. "Ultra sexy" ma super konsystencje nie jest ani za tłusty ani zbyt lekki. Po prostu ideał.

Oczywiście bez swetra nie obeszłoby się zimy. Sweterek, który jest na zdjęciu jest z vero mody jest bardzo ciepły i do wszystkiego pasuje. Teraz poluje na czarny długi ciepły sweter. 


 Ogromne ciepłe szaliki, który zakrywały całą moją twarz, ochroniły mnie tej zimy za co jestem im bardzo wdzięczna !! Nie zmarzłam, nie przeziębiłam się więc nic tylko zabezpieczać się w takie produkty. 

Na dziś to już wszytko !! A wy jakich macie ulubieńców ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz