czwartek, 8 stycznia 2015

Hairstyle

Witajcie !!
Mam trzy fryzury w, których najczęściej chodzę mówię trzy bo rozpuszczone włosy chyba nie zaliczamy do fryzur? 
Często właśnie mam rozpuszczone włosy a to z kilku powód po pierwsze mój chłopak zawsze mi niszczy inne fryzury bo najbardziej lubi mnie własnie w tej wersji, po drugie każda dziewczyna wygląda lepiej w rozpuszczonych włosach, a po trzecie mniej się niszczą gdy ich nie związujemy. 
Kucyk zwykle noszę gdy nie chce mieć rozpuszczonych ale nie chce również ich gnieść zawijając w koka. Oczywiście bez koka nie dałoby się obejść, tę fryzurę noszę gdy nie chce, żeby mi włosy przeszkadzały np gdy się uczę czy coś piszę. I ostatnia z fryzur, którą chyba mam najrzadziej z tych wszystkich opisanych tu. Jest to upięta grzywka na boki spineczkami "żabkami".

Do codziennego uczesania używam własnie szczotki, grzebyku, olejku orientalnego z "Marion" i gumki do włosów takich "sprężynek".
Najpierw oczywiście rozczesuje włosy, później robię sobie przedziałek na środku i na koniec używam właśnie tego olejku. 










2 komentarze:

  1. Hej, bardzo ciekawe uczesania, przydają sie bardzo na co dzień. Ja dodałabym jeszcze warkocza na bok, ogólnie również wolę taki "luźny" styl.Fajny blog , dużo ciekawych informacji, może jakiś filmik dodasz?
    PS. na tym zdjęciu to jesteś ty z chłopakiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie zapomniałam o warkoczu ! Filmiku raczej żadnego nie dodam :)
      Na którym zdjęciu ? Jeśli chodzi o to z tyłu to tak to zdjęcie jest z moim chłopakiem.

      Usuń