piątek, 2 stycznia 2015

black outfit

Witajcie w roku 2015 !!
Chciałabym wam życzyć wszystkiego na co najlepsze w nowym roku, dużo szczęścia, uśmiechu na twarzy i oby wszystko szło po waszej myśli!!
Jak spędziliście sylwestrowy dzień ? Powiem wam, że ja to nie miałam żadnych planów i wszystko wyszło spontanicznie ale szczerze mówiąc było bardzo fajnie. Niby nic szczególnego nie robiłam bo spędziłam go w małym gronie jednak było zabawnie. Rok 2015 zacznie się dość inaczej niż zwykle go rozpoczynałam ponieważ już za tydzień mam studniówkę chłopaka, a 31 wylatuje do Anglii.
Dziś na zewnątrz dość ciepło to stwierdziłam, że wykorzystam pogodę i ubiorę się właśnie w spódniczkę, jednak wiatr dawał o sobie znać toteż dla ochrony ubrałam cieplutki szalik !


PS. Wszystkiego najlepszego Madziu jeszcze raz !!! ;*







Scarf - New look
Jacket - Reserved
Jumper - H&M
Skirt - Pull&bear
Shoes - Diverse
Bag - Diverse

1 komentarz: