niedziela, 16 listopada 2014

Tried

Witajcie !

Dziś niedziela a praktycznie sama końcówka niedzieli, zamiast być wypoczęta po weekendzie to ja jestem wykończona. A to dlatego, że byłam w pracy i muszę odespać. W sobotę po pracy spotkałam się z moim chłopakiem, graliśmy w statki, skoki i obejrzeliśmy film "If I stay " powiem wam, że bardzo przyjemny film, smutny ale warto go obejrzeć.

Dziś niedziela mam zamiar ją jeszcze wykorzystać na naukę oraz generalne porządki w mojej szafie, tyle, że tym razem spróbuje faktycznie wyrzucić ubrania w których nie chodzę zamiast je trzymać niepotrzebnie. A wam jak mija/minął weekend?

Dziś daje zdjęcia z ostatniej sesji zdjęciowej. Autor zdjęć ten sam co ostatnio :)


                                 https://www.facebook.com/mipphotostudio?fref=photo














I jak się podobają? Które najbardziej ?

Życzę miłej końcówki weekendu !!

1 komentarz:

  1. Weekend niestety w pracy, ale fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń