wtorek, 11 listopada 2014

Nice day !

Witam ponownie !
Dzisiaj spędziłam bardzo miły dzień z moją siostrą i mamą.
Poprosiłam moją siostrę, aby zrobiła mi kilka zdjęć mojego outfitu, ponieważ było już dość późno zdjęcia nie są najlepsze, ale mam nadzieje, że się wam podoba. :)  Niestety długi weekend się już kończy a co za tym idzie trzeba zabrać się za naukę i za inne sprawy. Zamierzam również zabrać się za siebie i zacząć regularne ćwiczenia, a wy ćwiczycie coś ? Widzicie rezultaty? Jakie ćwiczenia wykonujecie?
Jeszcze dziś moja siostra wylatuje do domu, więc o 19;30 jedziemy na lotnisko ją pożegnać lecz spokojnie wkrótce się znów spotkamy ponieważ w lutym ja wylatuje do niej - do Nottingham. !!
Życzę wam miłego wieczoru !!!   















shoes - vans
trousers - cubus
jacket - pull&bear 
T-shirt - vero moda
bag - diverse
watch - adidas
barcelet - yes
earrings - primark


3 komentarze: