środa, 12 listopada 2014

Hello !

Cześć !
Dziś postanowiłam wam dodać kilka zdjęć z sesji, którą robiłam już jakiś czas temu. Jak wspominałam już w pierwszym poście lubię pozować do zdjęć. Zdjęcia robił mi świetny fotograf. Zapraszam na strone na facebook'u:

                               https://www.facebook.com/mipphotostudio?fref=ts

Co u was? Jak wam minął/ mija dzień ? U mnie bez rewelacji, dziś do 17 w szkole, ponieważ musiałam zostać na dodatkowej matematyce. O 19 wybieram się wraz z moją przyjaciółką na zakupy, gdyż potrzebujemy artykułów do szkoły na gastronomie, będziemy uczyć się jak się parzy herbatę po wiedeńsku, po francusku oraz co się powinno do tego podać. Natomiast po zakupach wpadam w odwiedziny do mojego chłopaka.
Już nie przedłużam tylko zapraszam do obejrzenia zdjęć koniecznie powiedźcie mi co o nich  sądzicie !!! :)))















Jeśli was intresuje co mam na sobie :

Shoes - vans 
Trousers - primark
Blouse - house 



4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia, pełne wdzięku oraz świetnie dobrana modelka !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie Roksanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Kochanie <3
    Jesteś Najpiękniejsza i bardzo Cię Kocham!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń